keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

Geishakynnet

Katselin tuossa omaa kuvagalleriaa, ja yritin miettiä mitä väriä olen vähän käyttänyt. Löysin vain parista kuvasta ruskeaa. Siispä sitä päätyi tällä kertaa kynsilleni. Kyseessä on siis OPI:n Over the Taupe. Ihanan suklainen sävy.




Olisin halunnut tehdä näihin erilaiset koristelut, mutta mulla ei sitten ollutkaan sopivia kuvia niiden tekemiseen. Joten päädyin koristelemaan nämä viuhkoilla. China Glazen Passion oli mielestäni oikein oiva valinta näihinkin kynsiin. Leimasinlaattana BM-215. Näistä tulee jotenkin Geisha-suklaa mieleen. :)




Aika kivat mun mielestä. Oon kyllä viimeaikoina käyttänyt hävyttömän paljon vain koko kynnen leimoja koristeluissa, mutta kun ideat on loppu, niin ne on sitten loppu! Sitä inspistä odotellessa... :D

16 kommenttia:

  1. Hienot kynnet. Ite oon viimeaikoina kanssa hurahtanut kokynnen kuvioihin, jotenkin ne vaan nyt tuntuu tosi hienoilta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Mäkin kuitenkin tykkään noista aika paljon! :)

      Poista
  2. ..Kirjotin sulle tähän hirveetä romaania, mutta sitten se "tuhoutui". :D Oot tullu siskoos, pitäis hakee sitä inspistä jostai. Sain tosin yhen naulakon maalauksen tänä aamuna valmiiks. On kai seki jotai.. :) Tosta väristä mä PIDÄN. Teeks mulle juhannukseks jokku kynnet? Huomen? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No onneksi se tuhoutui! :D Kyllä sitä aina jokin inspis pitäis olla että idean kynsille saa. Voin mä tehä jotku kynnet sulle kun saadaan aikataulut sopimaan. :)

      Poista
  3. Noi on niin Geishat! Mä en kestä! Nam nam nam! <3

    VastaaPoista
  4. Nyt tekee mieli suklaata :D Koko kynnen kuviot on hienoi ja näyttäviä! Kauniit kynnet.

    VastaaPoista
  5. Nättimykset, ihan toi ruskea. Tulee suklaavanukas mieleen:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sama mullekin tuli mieleen kun ei vielä ollut noita koristeluja tehtynä. :)

      Poista
  6. Ihanat geishakynnet! Tosi herkullisen värinen tuo ruskea :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Toi ruskee on kyllä syötävän näkönen. :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)