tiistai 12. kesäkuuta 2012

Hyvän mielen haaste ja tunnustus

Tämän haasteen antoi minulle Lunalii. Kiitos siitä! :)

Listaa asioita, jotka tuovat hyvää mieltä. Ihan sekalaisessa järjestyksessä. Haasteeseen kuuluu jakaa vähintään kymmenen hyvän mielen asiaa (jos saa haasteen uudelleen, niin ainakin viisi lisää). Anna eteenpäin viidelle bloggaajalle.Kerro heille, että ovat saaneet haasteen, sekä mainitse haasteen antaja postauksessasi (linkitä, jos hänen bloginsa on julkinen).

Nämä nyt on aika tylsiä asioita, mutta tässäpä ne kymmenen asiaa, jotka tuovat minulle hyvää mieltä:

1. Perhe: Olen äärettömän onnellinen perheestäni. Luonnollisesti. :)

2. Ystävät: Jostain syystä olen saanut lottovoiton ystävien suhteen. Minulla on monta todella hyvää ystävää. SIIS OIKEAA YSTÄVÄÄ! <3

3. Siisteys: pidän kotona siisteydestä. Muiden kotona en kiinnitä asiaan suuremmin huomiota, mutta kotona pitää olla siistiä. Silloin on mielikin rauhallisempi. :D

4. Hyvä ruoka: Rakastan hyvää ruokaa, vielä parempaa se on jos sen tekee joku muu kuin minä itse. :D

5. Koira: En osaisi elää ilman lemmikkiä. Ne nyt vaan kuuluu mun elämään. Vaikka niistä joskus saa hermon kireälle, kyllä ne useimmitän sitä stressiä lievittää.

6. Se hetki, kun saa jonkun asian pois päiväjärjestyksestä.. Siitä tulee todella hyvä mieli. :)

7. Epäonnistuneiden lakkauksien jälkeinen ahaa-elämys. Ja kun se idea vielä onnistuu, niin se tunne. Just se tunne. :)

8. Näin kesän korvalla tietenkin kesäyöt. Pyörällä ajaminen hiljaisella tiellä kesän tuoksuessa. Ah!

9. Lahjat mieheltä. Siis lahjan sisällöllä ja arvolla ei ole niinkään väliä (aina ne on nappiin osuneet kyllä ;) ), olen todella onnellinen jos huomaan miehen miettineen oikeasti mitä voisin haluta. :)

10. Jos onnistuu tekemään/antamaan toiselle jotain joka tekee hänet onnelliseksi. Se on niin parasta. :D   

Tämän seuraavan haasteen sain Idaholta sekä nimimerkiltä ~M~, kiitos teille! Olen tämän joskus aiemmin jo saanut, kun tämä kiersi tunnustuksena alle 250:n lukijan blogeissa.



Tämän ideana on muistaa ja tuoda esille mahtavia blogeja, joilla on alle 500 lukijaa.
(Kiitä palkinnon antajaa postauksessasi, lisää myös "Liebster Blog" kuva ja jaa palkintoa eteenpäin 5:lle alle 500:n lukijan blogille! Muista ilmoittaa palkinnon saamisesta heidän blogeissaan!)

Pistän tämän haasteen ja tunnustuksen eteenpäin seuraaville:

1 kommentti:

Kiitos kommentistasi! :)