torstai 21. kesäkuuta 2012

Sitä Juhannusta!

Teen tällaisen pikapostauksen. Mulla on edelleen noi geishakynnet kun en ole ehtinyt niitä vaihtamaan. Tosin hyvin ne ovat säilyneetkin. Huomenna olis tarkoitus saada jotain kivaa kynsille, toivottavasti jokin inspis iskee.  :)

Tässä nyt kuitenkin tämän viikon ostoksia. Ostin itselleni Konadin leimauslakkoja (Yellow, pearl orange, green ja dark red) ja Cesarssin pikakuivattajan kokeiluun. Tässäpä kuvat niistä:






Viettäkäähän mahtava juhannus! Mä ainakin aion viettää. :D

4 kommenttia:

  1. Hyvää juhannusta systeri!!!:) hih*

    VastaaPoista
  2. Oon itsekin harkinnut kartuttavani mun Konad -lakka valikoimaa, kun Cesarsissa on ale. Mullakin on tuo Cesarsin pikakuivattaja, ja se on mielestäni hyvä. Meinaa kuitenkin levittää leimaukset ja haisee aika voimakkaalta, mutta kuivuu nopeasti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just ton alen vuoksi mäkin sieltä noita ostin. Mulla taitaa olla nyt 5 erilaista pikakuivattajaa testissä mutta menee varmana jonkun aikaa että sieltä se suosikki lopen löytyy. :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)