sunnuntai 17. kesäkuuta 2012

Tinker Bell

Idea näihin kynsiin lähti siskontytön 1-vee syntymäpäivien Helinäkeiju-teemasta. Olin jo suunnitellut nämä kynnet etukäteen hyvin, joten ei paljon tarvinut koristeluja pähkäillä. Kerrankin näin. :) Mulla oli kuitenkin aika kiire päivä näitä tehdessä, joten en ottanut normaaleja kuvia joita yleensä otan. Mutta muistin kuitekin ottaa lopputuloksesta muutaman kuvan. :D

Pohjalle tein liukuvärjäyksen Color Clubin Daisy Does It ja Fly With Me-lakoilla. Leimaukset tein laatasta H39.






Näistä seuraavista kynsistä en tehnyt erillistä postausta kun siitä ei ole kovin kauaa kun kyseisillä lakoilla tein liukuvärjäyksen. Tässä siis vielä yhdet kynnet menneeltä viikolta:


Tässä lakkauksessa käytetty Catherine Arleyn lakkoja (670 ja 673) liukuvärjäykseen, leimat on laatasta BM04 ja strassit vain päälle.

22 kommenttia:

  1. Molemmat toswi kauniita, ja toi eka on niin herkku :)

    VastaaPoista
  2. Voi, kun ihania kynsiä molemmat! Oot niin taitava liukuvärjäyksessä :) Nuo Take Wing -lakat näyttää kivalta liukuvärjättynä, oon ihaillut muitakin väriyhdistelmiä niistä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Oon huomannut sen että on paljon lakasta kiinni onnistuuko liukuvärjäys. Joillakin se ei luonnistu sitten yhtään. Oliskos sitten lakan pigmenttisyydestä kiinni tai jotain? Nuo Take Wing -lakat on kyllä niin kivoja että ei harmita yhtään koko kokoelman omistaminen. :)

      Poista
  3. Aivan ihania molemmat! Tosi kauniita =)

    VastaaPoista
  4. Ihania kynsiä! Tosi siistit ja kauniit liukuvärjäykset ja leimat. Osaisinpa määki leimailla noin... Mistä ostat noita laattoja? Oisin itsekin kiinnostunut ostamaan, kun nuo kuvat on noin hienoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on oikeestaan aika vähän muita laattoja kuin Bundle Monsterin laatat. Ne oon tilannut jenkeistä. Tämä H39-laatta on tilattu MagnoNailsilta Saksasta kimppatilauksena muiden bloggareiden kanssa.

      Poista
  5. Noi oli kyl toooosi kivat. Sorry systeri linkitys omilla sivuillani. :) <-- Kuulu teemaan.

    http://hexunblogi.blogspot.fi/2012/06/helina-keiju-synttarit.html

    VastaaPoista
  6. Tosi kauniit molemmat, hyvin onnistuneet leimauksetkin. Pitääkin kokeilla joskus liukuväriä hololakoilla, ollut monesti mielessä mutta aina se vaan jää:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Noi Arleyt toimii hyvin liukuvärjäyksessä, mutta esim Color Clubin holoilla en oo saanu itseä miellyttävää jälkeä. :)

      Poista
    2. Argh, juuri niillä mä meinasin kokeilla:D

      Poista
    3. No, voihan se olla että jonain päivänä voi onnistuakin, mulla vaan ei ainakaan sillon onnistunut. :D Kokeile sä, niin mäkin nään että toimiiko ne! :D

      Poista
    4. Joo, mä kerron sit:)

      Poista
  7. Ihania kynsiä! Erityisesti nuo ylemmät. Mulla on daisy does it, joten sen kaveriksi pitänee nyt hankkia Fly With Me :)

    VastaaPoista
  8. Voi ei nuo keijukynnet on ihanat <3 :D käyppäs kurrrkkimassa blogiani :) ! http://www.littlefairytaleee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Pitääpäs käydä kurkkimassa. :)

      Poista
  9. Ihanat noi keiju-kynnet, oikein huutavat Helinää :D. Ja noissa alemmissa kynsissä oleva Bundlen kuvio on kyllä yks mun lemppareista

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Mä kans tykkään tosta kuviosta kun se käy niin moneen. Harmi vain kun sitä kuviota ei löydy peilikuvana.

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)