torstai 7. kesäkuuta 2012

Toffeeta?

Hyvin kuvaava otsikko... Tällä kertaa lakkauksen pohjalle päätyi OPIn Rising Star. Tämä on edelleen yksi mun lempparilakoista (tai kaikkihan ne on! :D)




Koristelut päätin tehdä uudella Chine Glazen Passion-lakallani. Kultaisia tähtiä siis päätyi kynsilleni tällä kertaa. Leimasinlaattana käytetty BM21. Lakkaus tietenkin taas peilaa mukavasti, mutta jospa näistä nyt jonkinlaisen kuvan saa. :)




Tästä kuvasta taitaa saada parhaiten selvää.


Tässäpä loppuun pieni tarina. Mulle tuli näistä kynsistä mieleen ensimmäisenä Supernalle. Supernalle-piirretty näkyi mun lapsuudessa televisiossa. Supernalle näytti tältä:


Tuleeko kenellekään muistoja mieleen? No mä ihmettelin että miksi mulle tulee näistä kynsistä tuo mieleen kun ei edes samoja värejä ole. Sitten mä sen keksin. Rakastin lapsena supernalle-jäätelöä, joka maistui mielestäni samalle kuin nykyään Kingiksen Toffee-jäätelö. Siinähän se yhteys sitten tulikin! Nimittäin Toffeejäätelön paperihan näyttää tälle (Mun mielestä tuo käärepaperi on vähän eri värinen luonnossa):




Niin se vaan on ihmismieli hassu että se yhdistelee asioita todella oudosti. :D

 

4 kommenttia:

  1. Miksi en muista niiiin hyvin supernallea? Oonko ollu ees vielä elos sillo... heh*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sää oot varmaan ollu niin nuori, mäki muistan sen ihan hämärästi vaan. :)

      Poista
  2. Hmm.... Miten mää muistaisin, että Supernalle jäätelö oli mehujää, minkä sisässä oli marmeladin tapanen sisus. :D Kauniit kynnet.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi hyvinkin olla mahdollista. Mulle itselle on vaan jäänyt tällainen kuva. Oon tosin ollut aika nuori ja mieli voi helposti tehdä tepposet! :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)