keskiviikko 12. syyskuuta 2012

Viimeiset hankinnat vähään aikaan...

Postasin vähän aikaa sitten, että mulla on kohta käyttämättömiä lakkoja 48 kappaletta. No nyt niitä virallisesti on, koska mun Trans Designin tilaus saapui eilen postilaatikkoon. Tilaus sisälsi 8 lakkaa. Vasemmalta oikealle: OPI DS Reflection, Color Club Port-folio, China Glaze Mahogany Magic, China Glaze Agro, China Glaze Jungle Queen, Orly Flicker (eka oma Orlyn värilakka!), Essie Beach Bum Blu (myöskin eka essie ikinä!) sekä Misa Good to be Green.


Tässä vielä swatchit (kaikissa kaksi kerrosta lakkaa):

OPI DS Reflection



Color Club Port-folio
China Glaze Mahogany Magic, Agro ja Jungle Queen

Orly Flicker

Essie Beach Bum Blu

Misa Good to be Green

Nyt mä olen virallisesti ostolakossa ainakin siihen asti, että jotain ihanaa tulee markkinoille... :P Koska mulla nyt noita käyttämättömiä lakkoja on kohtuullisen paljon, päätin tehdä uuden excel-taulukon, jossa listasin kaikki käyttämättömät lakat. Arvoin näille sitten random.orgilla käyttöjärjestyksen (viimeinen sarake). Jospa ne näin tulisi käytettyäkin. :D Jos päätän käyttää useampaa lakkaa kerralla, ruksin vain sen käytetyksi ja otan sen huomioon sitten myöhemmin. Saa nähdä, pystynkö pitämään näppini erossa noista loppupään lakoista... :D Tässäpä  kuva mun taulukosta (älkää kiinnittäkö huomiota mahdollisiin kirjoitusvirheisiin...).


Seuraavassa postauksessa kynsille päätyy listan mukaan Dependin lakka numero 54.

10 kommenttia:

  1. Ihanat ostokset! Tiesithän, että DS Reflection sopii leimaukseen täydellisesti! Varmasti tiesit:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiesin, koska ostin sen juurikin sitä tarkoitusta varten! :D

      Poista
  2. tosi kivoja lakkoja oot ostellu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, nämä saa kyllä riittää toistaiseksi... :D

      Poista
  3. Oi voi. Tahdon niin ostoksille :D mutten tiiä mitä haluan, haluan kaikki. Ihania lakkoja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on onneksi jo kääntynyt siihen suuntaan, että en enää halua ihan kaikkia, vaan oikeesti mietin tarkemmin mitä haluan. :D

      Poista
  4. Ihania hankintoja taas sulla! Jeij, mä saan tehdä perjantaina tilauksen TD:lle, edellisestä on kaksi kuukautta aikaa, ja kyllä mä oonki kärsinyt! Tästedes en pidä enää välikuukausia ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohhoh! No kaks kuukautta onkin tosi pitkä aika! Mä aion tästä lähtien taas pitää välikuukauden/kuukausia... Melkein jo päätin, että jos ostan lisää lakkoja niin pitää myydä edellisiä pois. Mutta oon tosi huono luopumaan yhdestäkään, niin luulen ettei tuo taktiikka onnistu mulla... :D

      Poista
    2. No ainaki se tuntuu pitkältä ;) Mulla vähän sama juttu, vaikken pidäkkään lakasta tai se ei sovi mulle, niin jos lakassa lukee essie, OPI, Orly tms. niin ei puhettakaan luopumisesta :D

      Poista
    3. En mäkään aatellu noista kalleimmista lakoista luopua, vaan niistä halvoista. :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)