perjantai 18. tammikuuta 2013

Puolikas haaste!

Olen tosi huono tekemään näitä haasteita, sain vain puolet tästäkin tehtyä... Mulla on ollut ihan älytön kiire tällä viikolla, joten laitan tän "puolikkaana" tulemaan. :) Sain tämän haasteen bloggaajalta nimelta karoliinaww. Myöhemmin myös Käpsytin heitti mua samalla haasteella. Kiitos tästä! :) Käpsyttimen haaste kulkee näköjään vähän erilaisena, siinä pitäisi haastaa blogeja, joissa on alle 200 lukijaa. Mutta mennään tällä jonka sain ensin.

Säännöt:
Kerro 11 asiaa itsestäsi
Vastaan haastajan 11 kysymykseen
Keksi 11 uutta kysymystä
Haasta 11 bloggaajaa  Kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät

11 asiaa minusta: 
 - Mä lasken leikkiä joka asiasta (ja paljon), mutta tietty otan tarpeelliset asiat vakavasti.
- Mulla on myös tämän lisäksi hyvinkin kieroutunut huumorintaju.
- Mun pitäisi käydä kampaajalla
- Olen tyytyväinen tämänhetkisten kynsien pituuteeni. Nyt ne tietty napsahtaa poikki kun menin sen ääneen sanomaan... :D
- Mulla on tietokonehuoneen oven päällä laulava kala (muovinen), jonka sain siskon mieheltä lahjaksi vuonna miekka ja kirves. :D
- Olen usein liian kiltti
- Mulla on kova kilpailuvietti 
- Mutta olen sairaan huono häviäjä. Osaan kyllä ottaa senkin huumorilla eli en mä siitä tosissani hermostu jos en voitakaan. :D
- En osaa nauraa ääneen humoristisille kirjoille ja harvoin sarjakuvillekaan, vaikka ne mielestäni olisivatkin hauskoja. 
- Tilannekomiikka on ihan parasta. Hyvällä maulla varustettuna tietty.
- En pidä rumasta kielenkäytöstä. Siis varsinkaan naisen suusta kuultuna rivoukset ei vaan musta oo jees.


Karoliinaww kysymykset:
Missä maissa olet käynyt?

- Ruotsi, Norja, Saksa, Luxemburg, Ranska, Kreikka, Italia 

Mikä on lempiruokasi? 
- Hmm vaikeeta, varmaankin itse tehty juustokastike <3

Mikä on parhain katsomasi elokuva?  
- Niitä on monia, mutta jos tässä muutaman mieleenpainuvan nostaa, niin esimerkiksi The Usual Suspects ja The Shawshank Redemption. Ne ainakin on musta hyviä elokuvia. Tällä iällä uskallan jo sanoa ääneen, että en pidä kauhuelokuvista, varsinkaan ihmissusiin tai susiin liittyvistä elokuvista. Pelkään kuollakseni susia ja ne ovat ainoa asia josta näen edelleen painajaisia. :D 

Mikä on parhain muistosi?  
- Hyviä muistoja on paljon, todella vaikea nostaa yhtä yli muiden. Kyllä se varmaankin liittyy nuoruuteen ja samaan mieheen joka mulla edelleen on. Kyllä, "nuoresta" iästäni huolimatta olen ollut ydessä yläasteen seitsemänneltä luokalta saman miehen kanssa. Eikä kyllä harmita yhtään. :)

Pidätkö kynsilakoista? 
- En, mä rakastan niitä! :D

Jos saisit olla minkä ikäinen vain niin minkä ikäinen olisit? Miksi? 
- 15. Jos tällä tietomäärällä olisi mahdollista olla nuori ja huoleton niin se olisi aika jännää. :)

Jos saisit tehdä mitä vain niin mitä tekisit? Miksi? 
- Varmaan haluaisin tehdä jonkun läheiseni mielettömän onnelliseksi. Mulla on suuri tarve miellyttää ihmisiä, joten mieluiten sen kohteeksi valitsisi ihmisen joka sen ansaitsee. :)

Kuka on idolisi?  
- Jos mietitään julkisuuden henkilöitä, niin tällä hetkellä täytyy sanoa niinkin oudon valinnan itselleni kuin Erin Anttila. En välitä julkkiksista, musta ne on ihan tavallisia ihmisiä, enkä katso televisiota paljon. Satuin kuitenkin katsomaan kerran Vain Elämää-sarjaa ja ihastuin Erinin äänenkäyttötaitoon mielettömästi. Ihailen muutenkin musikaalisia ihmisiä paljon. Voi kun itsekin olisi hyvä niissä asioissa. :)

Millon aloitit blogin pitämisen?
 - Viime vuonna joulun aikaan.


Mitä harrastat?
- Kynsiä, bloggaamista, pc-pelaamista, koiran kanssa lenkkeilyä 
 

Missä olet 10 vuoden päästä? 
- Toivon eläväni  samojen ihmisten parissa kuin nykyisinkin, toivon pystyväni hankkimaan elantoni unelma-ammatistani. Ei paljon, mutta silti niin paljon. ;)

Käpsyttimen kysymykset:
1. Jos olisit lakka, minkä niminen olisit?
- Ensimmäisena tuli mieleen naughty but nice. :D :D
 

2. Kumpi miellyttää enemmän, glitter vai shimmer?
- Shimmer, kallistuin tälle puolelle ihan poistovaikeuksien vuoksi. :D 

3. Katseletko (esim. kauppa-asioinnin yhteydessä) muiden ihmisten kynsiä?
- Kyllä, mutta teen sen hyvin huomaamattomasti. :) 

4. Mikä on yleisin kommentti jonka saat kynsistäsi, vai huomataanko niitä? :D
- Viimeisin kommentti taisi olla Tiimarin myyjältä, joka kehui kynsiäni ja kysyi teenkö myös muille. Vastasin että perheenjäsenille ja ystäville kyllä. Myyjä siihen sitten tokaisi, että mehän varmaankin ollaan jo ystävät. :D 

5. Kuinka monta kynsilakkaa omistat?
- 284 taisi olla viimeisin laskutoimitus, tosin tähän tuli eilen 3 lakkaa lisää. Eli 287.
 

6. Mikä on hulluin syy miksi olet ostanut jonkin lakan?
- Koska olen ansainnut sen. :D
 

7. Oletko osallistunut/aiotko osallistua kynsiaiheiseen miittiin?
- En ole osallistunut. Asun niin kaukana kaikesta muusta, että tällä alueella ei paljon miittejä harrasteta, enkä hirvittävän kauas pysty lähtemäänkään. Voisin osallistua jos sellainen olisi.  

8. Harrastatko kynsien lisäksi jotakin muuta?
- Kyllä sitä tulee edelleen pelattua pc:llä ja pitäähän tuota koiraakin välillä huomioida. :)

 9. Haittaako kynsiharrastus opiskeluasi/työtäsi?
- Ei haittaa. Enemmin toisinpäin, thaittaa harrastusta kun ei ehdi värkkäillä kynsien kanssa niin paljon kuin haluaisi. :)
 

10. Onko sinulla lempi(kynsi)blogia tai -bloggaajaa?
- On montakin. Tykkään erityylisistä blogeista, joissakin viehättää hienot lakkaukset, joissakin kirjoittajan persoona. En halua sen kummemmin nostaa ketään ylitse muiden. :)

11. Viimeinen kysymys: Must have -täytteet pizzaan? :D:D 
- Ehdottomasti salami, mozzarella, persikka ja punasipuli. :D 

Tämä haaste on kiertänyt jo lähes kaikissa blogeissa joita luen, joten tosi vaikee alkaa haastamaan ketään. Yleensä olen haastanutkin, mutta jätän tylsästi tällä kertaa väliin. Ihan vain senkin vuoksi, että saan tämän postauksen julkaistua joskus. :)  

4 kommenttia:

  1. Mun on pakko kokeilla noita pizzatäytteitä joskus yhdessä :D Paitsi, että oon (taas) laihiksella... ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama täällä! :D Noi on kyllä ollut mun lempparitäytteet jo tosi kauan. :D

      Poista
  2. Vastaukset
    1. No hyvä että mut sieltä tunnistaa. Sehän vaan tarkottaa, että en oo kirjotellut ihan mitä sattuu! :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)