keskiviikko 28. elokuuta 2013

Se on vihdoin mun!

joskus aiemmin mainitsin siitä, että OPIn DS Fantasy on mulle se sininen lakka. Se on mun mielestä juuri oikean värinen. Tuossa linkkaamassani postauksessa se oli kaverilta yökylässä. Mä olen yrittänyt lahjoa, kiristää ja muuten vain uhkailla häntä luopumaan lakasta. En ole siinä onnistunut. Nyt  ihme on tapahtunut! Mä sain tämän lakan ihan yllärinä! :D 



No en mä tätä ihan syyttä saanut. Kaverilla hajosi auto. Täällä korvessa kun on pakko olla auto että pääsee edes töihin. Bussit ei kulje montaa kertaa päivässä ja bussipysäkillekin saattaa olla 5 km:n matka. :) Meidän taloudessa on kaksi autoa. Lupasin kaverille auton lainaan viikoksi, jossa ajassa hänen autonsa piti saada autoliikkeen mukaan korjattua. Yhden viikon nyt pärjää kuka vain suunnittelemalla ajot tarkemmin. Mutta eihän se mennyt ihan niin. Auton varaosan saapuminen kesti kolme viikkoa! Tämä alkoi jo hankaloittamaan elämää kun ei päässyt kaikkia asioita hoitamaan toisen auton ollessa miehellä töissä aamusta iltaan. Mieskin alkoi jo olemaan suhteellisen kypsynyt tilanteeseen kun meidän piti lainata autoa muualta. Kaveri palautti lopulta auton ja sieltä takapenkiltä löytyi kiitoksena tämä lakka sellofaaniin käärittynä! Voi sitä ilon tunnetta! :D Kolmen viikon autoärsytys ei tuntunut enää missään!


Tässä lopuksi vielä parit kynsikuvat, jotka on jäänyt julkaisematta. Ne piti saada pois luonnoksista häiritsemästä. :D Nämä lakkaukset ovat olleet mulla ilman koristeluja, joten ne ovat jotenkin vain jääneet esittelemättä. Tässä nyt molemmista kuvat. Ensimmäisenä on China Glazen Tronica-kokoelmasta 3D Fantasy.


Ja toisena myöskin Tronicasta Gamer Glam (joka on jo myyty loppuun, joten sitä ei ole enää saatavilla).


Molemmat upeita lakkoja, joten menevät vallan mainiosti ilman koristelujakin. Mulla ainakin meni. :D 

Onko teidän ystävät koskaan yllättäneet teitä vastaavilla kiitoslahjoilla? :)

6 kommenttia:

  1. Ensin ihastus: "ooh, mikä lakka tuo Gamer Glam! <3"
    Sitten pettymys: "no tietty on loppuunmyyty :("
    Eikun metsästämään..

    Olipa ihana yllätys ystävältä! Mutta olit säkin todellinen ystävä, kun lainasit autoa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sepä se! Nämä Tronicat kun ovat vanhaa kokoelmaa ja sitten kun loppuvat, niin loppuvat kokonaan. Onneksi mä ehdin hamstrata näistä suurimman osan. :)

      Eikö vain! :)

      Poista
  2. Tosi hauskasti lakka päätyi sinulle. 3d Fantasy, kiva löytää näitä lakkoja joita et saa mistään. NYYH :D Ihana. Gamer Glam sopii sulle ehkä pikkasen paremmin sävynä, mutta tää on niin makuasia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä olenkin onnellinen tästä sattumasta! Tronicat ovat muutenkin jo HTF-lakkoja, Adeninasta niitä tosin vielä toistaiseksi saa.
      Samaa mieltä että Gamer Glam sopii mun ihonväriin paremmin kuin 3D Fantasy. :)

      Poista
  3. Ihana Gamer Glam! Mutta ihana tuo Fantasykin on.

    Ja itselle on käynyt tilanne, jolloin tarvitsin autoa puoleksi vuodeksi käyttöön, mutta en halunnut ostaa sen takia ja yhtenä iltana sain soiton ja hyvää hyvyyttään työkaverini lainasi autonsa puoleksi vuodeksi! Arvostan siis suunnattomasti sun tekoa. Ja myös sun kaveria, että osasi siitä noin hienosti kiittää! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Molemmat on kyllä ihania!

      Puoli vuotta on näillä leveysasteilla kyllä ihan mahdotonta! Ihana työkaveri sulla. Mä en olisi koskaan odottanut saavani sitä lakkaa ja vielä ilman rahaa! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)