torstai 19. joulukuuta 2013

Mä sorruin taas

Ostin nimittäin itselleni kolmannen hiekkalakan. Tätä mietin pitkään ja lopulta sen ostin, eikä kyllä kaduta. Edelleen karsastan tuota tekstuurilakan rosoista pintaa, mutta nämä Dependit eivät ole niin pahoja. :) Tämä Silver Mist on vain niin kaunis, että se oli lopulta pakkohankinta.




Tähän päälle kokeilin monella eri lakalla leimoja, mutta mikään niistä ei oikein erottunut tästä. Lopulta päädyin A Englandin Saint Georgeen ja se oli mun mielestä sitten juuri se oikea valinta näille. Leimat on laatasta A51. 




Blogger taas näköjään vähän huonontaa näitä kuvia... :/ Mun mielestä nämä oli tosi ihanat lakkaukset ja kaiken lisäksi ne pysyivät kynsillä tiistaista sunnuntaihin, eli ennätyspitkän ajan mun kynsillä! Pientä kärkikulumaa oli havaittavissa, mutta muuten täysin moitteettomassa kunnossa. :O 

Tässä vielä käytetyt lakat:

China Glaze Strong Adhesion Base Coat, Depend Silver Mist, A England Saint George ja Poshé pikakuivattaja

16 kommenttia:

  1. Toi Silver Mist on kyllä ihana! Nätit kynnet tuli :)

    VastaaPoista
  2. Uuuui mikä lakka ja mitkä KYNNET! <3
    Mie tykkään näistä hiekkalakoista ja ainakin OPIn hiekat joita olen käyttänyt pysyvät myös monta, monta päivää hyvinä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mullakin on yksi OPI ja se on myös pysynyt kauan.

      Poista
  3. Miksköhän mulle tuli verisuonet mieleen leimasta ??
    AnyWays, Silver Mist on tosi nätti. Hiekkalakat käy kivasti dotting toolilla pallojen tekoon ...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voihan ne vihreitä verisuoniakin olla! :D

      Mä en oo vielä kokeillut koristella hiekkalakoislla, mutta pitää sitäkin tietty kokeilla joskus. :)

      Poista
  4. Tää on myös ehkä oma suosikkini Stay the Nightin lisäksi hiekkalakoista! Mutta mistä sä hei oot bongannut tuon nimen Dependille! Oon kauan kironnut sitä, että onpa tylsä merkki kun pelkät numerosarjat niminä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pulloissahan ei ole kuin numerot (mikä on tyhmää), mutta osassa kokoelmissa on nimetkin. Rough Sparkle ja Chameleon on ainakin niitä joilla on nimetkin numeroiden lisäksi. :) Esimerkiksi tästä kuvasta ne näkee, kun oikein tihrustaa: http://www.top-kosmetiikka.com/verkkokauppa/iso_kuva.tmpl?id=1199;width=400;height=253

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Molemmat kuuluu kyllä rakkauslakkoihin, ei epäilystäkään! :)

      Poista
  6. Nätti tuo Depend ja söpöt kynnet! Mulle tulee vähän kilpikonnat mieleen näistä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Mullekin tuli kilpikonnat mieleen. :D

      Poista
  7. Silver Mist on ihana, olin tosi tyytyväinen, että hankin sen :)

    Ja kyllä. kilpikonnakynnet! =) (aika blingit, mutta kuitenkin)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama juttu, oon kyllä tyytyväinen! Nyt mietin jo niitä kokoelman muita joskos nekin ostaisi... :D

      Blingikilpparit siis. :D

      Poista
  8. Olipas nätti Silver Mist! Mä kun aattelin, etten sitä tarvi, kun mulla on IsaDoralta jo hopeinen. Mutta tuo onkin paljon mielenkiintoisempi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on tosi nätti! En osaa kyllä yhtään sanoa, että pitääkö tällainen hommata jos on jo IsaDoran hopeinen, mutta eihän näitä voi koskaan olla liikaa? :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)