perjantai 25. heinäkuuta 2014

Failipäivä

Mun on pakko vähän taas nopeuttaa näitä postausten julkaisua, sillä kohta näytän jo monen viikon takaisia lakkauksia. Niitä tulee vaihdettua niin usein näin kesällä, että blogi ei tahdo pysyä mukana. :D Tuskin se teitä haittaa, jos vaikka viikon ajan tulisikin postaukset joka päivä? 

Mulla löi pää ihan tyhjää kynsien suhteen. Siispä päätin kokeilla tuota herkullisen oranssia Perfect Sand Lacquer s70 -lakkaa. Lakka vaati kaksi kerrosta peittääkseen ja oli helppo levitettävä. Ei mitään moitittavaa. :) Leimat on laatasta A51.



Mutta oih ja voi, mä en tykännyt yhtään lopputuloksesta. En sitten yhtään. Osassa kynsistä leimat eivät onnistuneet ihan nappiin, mutta en jaksanut alkaa korjailemaan niitä enää jälkikäteen kovinkaan paljoa. Nämä kynnet lähti poistoon, vaikka tuo pohjalakka onkin tosi kaunis! :)

Käytetyt:

Perfect Sand Lacquer s70 ja Konad musta

6 kommenttia:

  1. Ei haittaa nopea postaustahti yhtään! :) Voi kun mullaki ois varastossa postauksia, mut tällä hetkellä ei oo yhtään postauksia valmiina.. Mulla on kesäsin niin paljon kaikkea, et en vaan kerkee lakkaamaan usein:D

    Ja onhan muuten nätti tuo oranssi hiekka! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä juttu ettei postaustahti haittaa! Mäkään en oikein ymmärrä mistä näitä postauksia oikein riittää, mutta varastossa niitä on ihan tarpeeksi! :D

      Tuo on kyllä nätti, siitä ei pääse mihinkään! :)

      Poista
  2. Mä tykkään näistä, pirteät ja appelsiiniset ja samalla kivasti retrohenkiset:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Huomasin tuossa, että ilmeisesti mulla oli kiire poistaa näitä kun en vienyt puhdistamista ihan loppuun asti... Lähikuvasta sen näkee hyvin... :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)