tiistai 29. heinäkuuta 2014

Jaksaa ihmetyttää

Annoin Herra P:lle valtuudet valita seuraavan lakkauksen tekstuurilakan, jonka ympärille sitten valitsin muut lakat. Mies valitsi upean Lumenen Beach Sandin. Lakka on mustapohjainen, jossa seassa näkyy vaaleanpunaista ja kultaa. 


En halunnut tehdä hirvittävän tummia lakkauksia, joten valitsin kavereiksi Gina Tricot Raspberryn (joka on niin mahtava levitettävä <3) ja Azalea Pinkin. Keskisormeen leimasin mustalla Konadin lakalla kuvion laatasta W202. 


Pakko mainita vielä tuosta leimauslaatasta, hyvä ettei mulla loksahtanut suu auki kun näin miten mahtavan leimausjäljen tuo jättää. Tämän sarjan laatat yllättää näköjään kyllä aina! En ikinä yrittäisi leimata vastaavanlaista kuviota esimerkiksi MoYoun laatasta, koska se leviäisi ihan varmasti. Toki tuolta löytyy hyvin pieniä reikiä, mutta ne ovat niin pieniä, että en edes näe paikkailla niitä. Ah mä rakastan näitä laattoja! <3


Kaikki oli niin helppoa ja kivutonta, kerrankin niin. Ihana lakkaus, parempi mieli (vai miten se meni). :D

Käytetyt lakat:

Gina Tricot Raspberry & Azalea Pink, Lumene Beach Sand ja Konad Musta

26 kommenttia:

  1. Minä olen nyt pari kertaa käyttänyt MoYou laattoja ja suu loksahti auki siitä miten täydellisesti ne leimaa??? Mulla onnistui heti täydellisesti pienet tarkat kuvat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse ostin neljä laattaa joskus viime vuonna ja olen leimannut lähes kaikilla kuvioilla. Niissä kaikissa on ihan liian syvät kuviot mitä olen tottunut käyttämään. Lakkaa jää liikaa ja kuvio tahtoo väkisinkin levitä, nousee kyllä hyvin. Voihan se olla, että niidenkin laatoissa on eroja, mutta ne mun laatat ei toimi mulla kovin hyvin. Oikeastaan toivon, että laatat olisi tässä vajaan vuoden aikana vähän muuttuneet, että voisin tilata näitä itselle lisää. Ne ovat niin uniikkeja ja kauniita! :)

      Poista
  2. Todella upeasti olet rakentanut tumman tekstuurin ympärille kauniin kokonaisuuden! Wau :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Jotain piti tosiaan keksiä ettei liian synkäksi mene. :D

      Poista
  3. Nämä on ihanat <3 Hyvin oot pelastanut synkkyyden pois tuosta hiekasta pinkeillä lakoilla :) Tykkään!

    VastaaPoista
  4. Tykkään possuna, ihan täydelliset:)

    VastaaPoista
  5. Kauniit kynnet, ja Beach Sand ja Raspberry on tosi kauniin näköisiä lakkoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Voi lämpimästi suositella molempia lakkoja, ne ovat aivan ihania levitettäviä ja peittävät kahdella kerroksella. :)

      Poista
  6. On kyllä onnistuneet yhdistelyt tuohon tekstuuriin!

    VastaaPoista
  7. Tuo pinkin ja mustan liitto on vaan niin siunattu *huoh*
    Siis mikä tuo W202-laatta on? Winstonia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan totta! :)
      Tämä laattasarja oli aikoinaan Adeninalla myynnissä, mutta olen löytänyt niitä nykyään ebaystakin hakusanoilla stamping image plate w series. Muistaakseni. :)

      Poista
  8. Nää on ihan mielettömän kauniit kynnet <3 Ja oih tuota sun leimaustaituruutta! Kunpa itsekkin osaisin joskus leimata noin hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sigi! <3 Itsekin oikein ihmettelin ettei näitä tarvinut edes paikkailla, nyt oli helpot leimaukset! :D

      Poista
  9. Aivan mielettömän ihanat! <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)