torstai 3. heinäkuuta 2014

Menen ostolakkoon

Vaikka en kauheasti ole tänä keväänä ja kesänä ostellutkaan lakkoja, niin voisin silti mennä jonkinlaiseen lakkoon. Ostin nimittäin 12 tekstuurilakkaa ihan vain sen vuoksi, että voin tehdä lakkauksia, joissa yksi kynsi on tekstuurilla lakattu. En pidä tekstuurista kovin paljon jos sitä on itsellä joka kynnessä. Fiksua, tiedetään, mutta kaikki te tiedätte miten hullua tämä harrastus välillä on. :D Viime vuonna näistä lakoista kuhistiin paljonkin, mutta en silloin vielä harrastanut skittlettejä niin paljon kuin nyt, joten näiden osto oli nyt vasta ajankohtaista. :)

Onneksi nämä lakat ovat kuitenkin halpoja, kalleimmat maksavat 2,64€ Beautycosmeticsilla. Lakat ovat Golden Rosen ja Perfect Sand Lacquerin lakkoja. Tarkemmat kuvat lakoista löytyy Pinterestistä mun lakkakokoelman kuvista. Ja tietenkin noita pulloja pääsee katsomaan myös lakkalistan kautta klikkailemalla linkkejä. :)


Pitihän mun tehdä pikalakkaus yhdellä näistä lakoista. Kynsille pääsi Golden Rosen Holiday -kokoelman lakka numero 54. Kaksi kerrosta riitti peittävään lopputulokseen ja lakka kuivui mielestäni nopeasti.


Ei valitettavaa. Paitsi että ärsyttää kun nämä tarttuu vaatteisiin kiinni. :D 

Joko teillä tekstuurit on out, vai iskeekö ne edelleen kuin häkä?

37 kommenttia:

  1. Luulenpa, että tekstuurit on jollain tavalla tulleet jäädäkseen, muuten hype olisi mennyt jo ohi. Mullakin on varmaan hmm..kolmisenkymmentä hiekkalakkaa kokoelmassa:) Nätti on tämäkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, niin taitavat olla. :)
      Mä olen vasta alussa näiden hiekkalakkojen kanssa, nyt huomasin että yksi tärkeimmistä, eli kulta puuttuu kokonaan vielä. :D

      Poista
  2. Heh, itsekkin oon ostanut tekstuureja vain jotta saisin lakattua aksenttikynnet niillä ja tuolla ne pölyyntyvät kaapissa kun en oikeen osaa käyttää niitä. Toi holiday-lakka on kyllä sievä, jotain sävyistä ehkä voisin vielä kokeilla.. Sun blogista löytyy kyllä aina näitä himotuksia mulle! (Hetken aikaa sitten kolahti postiluukusta My private jet ja nyt suunnittelen matkakavereita Cashmere bathrobelle :D)

    -Salli

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heti löytyi kohtalotoveri!
      Olen pahoillani jos mun blogi aiheuttaa himotuksia ja sen myötä rahanmenoa! :D
      Mutta My Private Jet on must ja niin on kyllä tuo jälkimmäinenkin... XD

      Poista
  3. Edelleen iskee ainakin mulle ja toivottavasti ei vielä mene pois muodista :D
    Nimim.täydellistä valkoista tekstuuria metsästäen....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on myös tuo valkoinen tekstuuri himotuksen kohteena. Tämä mikä tässä setissä oli, näyttää aika läpikuultavalle, saa nähdä saako sillä oikeanlaista lopputulosta aikaiseksi. :)

      Poista
  4. Mää tykkään tekstuureista. Niissä on vain sitä jotain...

    VastaaPoista
  5. Itsellä tekstuurit on juurikin samassa käytössä - silloin tällöin yksi kynsi lakkauksesta tekstuuria koska en voi sietää sitä, että tarttuvat hiuksiin ja vaatteisiin kiinni >:( harmi vaan, että tekstuurit ovat niin kauniita ettei niitä aina vaan voi ohittaa, juuri tuli muutama Zoyan PixieDust hankittua juuri tämän takia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mulla on tapana haroa hiuksia paljon jos ne on auki ja tekstuurit kyllä tarttuu kiinni kynsiin! Mäkin noita PixieDusteja himoitsen, mutta taitavat olla tällä hetkellä ylihintaisia mun budjetille. :)

      Poista
  6. Jännän näköisiä nuo GR:n vihreä ja turkoosi tekstuuri! Jään odottelee niitä kynsillä.. ;) Musta tekstuurit on yhä 'in'! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luulen että näitä kaikkia tulee käytettyä melko piankin. :D Sininen ja vihreä näyttää aika läpikuultavalle, katsotaan sitten mitä ne kynnellä on.

      Poista
  7. Me: "I'm not going to buy more nail polish this month!" Dad: "yeah right" Later. Dad: "So how was your 'won't buy anything month'?" Me: "yeah it lasted like two whole days!" Näin käy AINA, et onnea vaan sulle sinne! :D

    VastaaPoista
  8. Eih! Mää tilasin ihan vääriä lakkoja... Noista voisi olla aika monta sellaista, mitä itsellenikin tarvitsisin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sää olit liian malttamaton sen sun tilauksen kans aivan selvästi! :D :D

      Poista
  9. Kiva satsi! :D Mä oon tekstuurien ystävä kyllä :) Joskus laitan yhden ohuen kerroksen päälilakkaa, niin se vähän taittaa karheutta, muttei poista kokonaan.. etenkin jos leimaan, niin silloin laitan, koska leimat on ihanat tekstuurin päällä, mutta kuluvat parissa päivässä, jos ei top coatia ole. =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta! :D
      Mä tasoittelen näitä lakkoja vähän juuri ennen kun ne ovat kuivia, näin saan vähemmän tekstuurimaisen pinnan. :)

      Poista
  10. Edelleen tosi kivoja, minä ainakin tykkään. Komeat kestävät lakkaukset nopsasti. Minullakin reissutuliaisina noita samoja kaunokaisia :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näitä olisi kyllä varmaan paljon helpompi valita paikan päällä, mitä tilata surkeiden kuvien perusteella netistä. Onneksi kuitenkin jonkin verran swatcheja löytyi, ettei ihan hakuammunnaksi mennyt. :)

      Poista
  11. Mulla ei tule käytettyä tekstuureja yksinään oikeastaan lainkaan, mutta aksenttikynsinä kyllä. Siihen tarkoitukseen mulla kuitenkin riittää mainiosti muutama perussävy: kultainen, hopeinen, musta ja valkea. Musta on tosin vielä hankkimatta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla puuttuu nyt toistaiseksi se kulta jonka haluaisin. Vielä en ole varma noista muistakaan miten hyvin ne kynnellä sitten toimivat. :)

      Poista
  12. Nää kommentit ei taida tulla läpi, kun ei tule sitä "Kommentti odottaa hyväksyntää." Hitsit, laitoin ekalla kerralla niin pitkän kommentinkin tähän! Enkä viiti vielä uusiks ennen kuin tiedän, että tää toimii. Mur.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sekoileekohan Blogger nyt urakalla sitten... Onko tuo alempi kommentti se minkä kirjoitit ensimmäisellä kerralla? Vaikka aikaleima on myöhemmin kuin tämä?

      Poista
    2. Mullakin tässä kommentissa heitti jotain erroria, mutta kuitenkin sitten se ilmestyi tuohon. :O

      Poista
    3. Ei ole sama kommentti, yritin jo päivällä :)

      Poista
  13. NONIIN eli: Mä oon tuolta Bulgariasta tilannu keväällä nyt pari kertaa, toisella kertaa tekstuureja ja toisella glittereitä *__*
    Ja kävi niin, kun tutkin netistä kuvia, niin 16 meni toivelistalle eli pitää tässä kesän aikana tilata pari kertaa vielä, oivoi :D
    Mä pidän tekstuurilakoista ja ihan kaikilla kynsillä, ei ne mun mielestä enää seuraavana päivänä niin karhealta tunnu/siihen on tottunut :) Ihan aluksi tuntuu oudolta muutaman tunnin :D Mulla nuo GR tekstuurit tarttee usein sen kolme kerrosta peittääkseen, mutta tuo sävy tais mullakin peittää kahdella! Lakkaa joskus tuolla vihreällä, ois kiva nähdä miltä näyttää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen edellisen kerran tilannut tuolta jotain Essencen lakkoja, eli tooodella kauan sitten! :D Lompakko ei tällä kertaa antanut periksi, nämä 12 saivat riittää tällä kertaa. Mutta vieläkin sieltä löytyy himotuksen kohteita.. :)
      Joo nuo GR näytti osa olevan aika liruja ja varmaankin peittää sillä kolmella kerroksella. Kyllä mä tota vihreääkin kokeilen sitten kun on vihreä lakkauspäivä. :D

      Poista
    2. Jooh ainahan niitä hamuamisen kohteita on...mutta eihän harrastukselleen minkään voi ;)
      Mä jo kyselin paljon tulee posteja niille 16 lakalle, vaan 10 euroa eli paha. Pitää tässä tai ensi kuussa tilata, noita Pefect Sandeja ajattelin testata ekaa kertaa :)
      Juu ei toki sitä muuten vihreällä tahdo lakata, pitää olla tosiaan vihreä fiilis, näin ainakin mulla. Ei siis pahoinvoiva, haha.

      Poista
    3. Meillä oli yhteensä reilu 20 lakkaa ja niiden postarit oli 14 e, ei paha vielä sekään. :)

      Vihreää fiilistä odotellessa (eikä sitä pahoinvoivaa tosiaan!).. :D

      Poista
  14. Miun mielestä hiekat on aina in ^_^
    Miulla on myös tää lakka, tykkään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää lakka on kyllä tosi kaunis ja kelvollisesti käyttäytyväkin! :D

      Poista
  15. Ei kyllä kyllästytä ollenkaan! :) Musta tuntuu etten oikeasti ikinä kyllästy! Nää on niin nättejä :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näiden hyvä puoli on kyllä niiden kauneus, ne ovat yleensä kaikki aina upeita väristä riippumatta! :)

      Poista
  16. Kyllä edelleen tykkään tekstuureista ja toi on upea. Kaiken lisäksi shoppailen noita tässä parasta aikaa, vaikka itekki suunnittelin ostolakkoa, kun 36 lakkaa käyttämättä vielä :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on myös tässä etsinnän alla kultainen tekstuuri... Mä oon vapaa-aikana nyt käyttänyt noita lakkoja ahkerasti pois, saldo on tasan 7 käyttämättömissä. :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)