perjantai 4. heinäkuuta 2014

Shimmer Polish: Adrienne

Pääväreinä tässä glitterilakassa on sininen, hopea ja kulta.




Mun oli ihan pakko kerrostaa tämä mustan päälle ( A England Camelot), sillä se näyttää todella upealta niin. Etusormessa ja pikkurillissä on leimat Pueenin laatasta 55 ja ne on leimattu China Glazen Adorella ja Passionilla.




Heh, taas tosi kesäinen lakkaus, mutta en mä ennenkään ole säiden mukaan lakkaillut! :D Näillä kynsillä toivottelen teille aurinkoista viikonloppua! :)

Shimmer Polishin lakkoja voi ostaa reilun 9 euron hintaan vaikka Shimmer Polishin sivuilta ja ETSYstä. Tässä blogissahan ei ole maksullisia linkkejä, ne vain auttavat teitä löytämään nämä halutessanne. ;)

15 kommenttia:

  1. Voi JESTAS SENTÄÄN miten kauniit <3 Huhhuh! (Taas joutu kahdesti kirjoittaa...kumma kun ei toimi kunnolla, muissa blogeissa huomannut saman kyllä.)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :3 Kannattaa näköjään kopioida se kommentin teksti ennen kuin painaa julkaisunappia, ettei tarvitse kaikkea uudelleen kirjoittaa... Tyhmä Blogger! :/

      Poista
    2. Joo siis näin oon toki tehnytkin, kun tajusin :)

      Poista
  2. Kauniit! Nää Shimmer Polishin glitterlakat on kyllä tajuttoman upeita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Jos on luonteelta glitteriharakka niin näitä ei kyllä voi vastustaa! :D

      Poista
  3. Onpa kauniit :) tykkään tollasista köynnösleimoista

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä oonkin käyttänyt jo monissa lakkauksissa (mitä oon tehnyt muillekin) just näitä leimoja kun ne on niin kivat. :)

      Poista
  4. Kauniit kynnet. Mää en kauheana tykkää mustasta, mutta näköjään alan pikkuhiljaa lämpeneen sillekin... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Kyllä se mieli muuttuu, mä en ennen pitänyt yhtään pinkistä lakasta kynsillä, nyt sitä haluaa kynsille vain useammin ja useammin.... :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)