perjantai 21. elokuuta 2015

Joka tilanteen lakkaus

Harvoin tulee lakattua kynsiä siten, että joutuu miettimään lakkauksen sopivuutta eri tilanteisiin. Yleensä sitä vain laittaa kynsille sitä miltä tuntuu. :)

Mulla oli eräs miitinki, johon piti tehdä kynnet, jotka ei herätä liikaa huomiota. Silloin valintani oli nude lakka, johon tuli jotain pientä koristetta lisäksi. Nuden lakan valitsin Essencen hyllystä, lakka on Dare It Nude. Lakka on tosi nätti ja pullossa erottuu kiva pieni shimmer sieltä seasta, mutta ei se kynsillä kyllä näy juuri yhtään. Kaksi helppoa kerrosta vaadittiin peittämään mun kynnet.

Lakkasin kaikki kynnet tuolla nudella. Keskisormeen valitsin mustat leimat uudesta MoYoun Origami -laatasta 10. Jostain syystä nämä kuviot viehättää mua erityisen paljon, tilasinkin näitä Origamilaattoja kaksi kappaletta.


Nimettömään laitoin mustan glitterilakan Sally Hansenilta. Ruffle sopii tilanteeseen kuin tilanteeseen, joten se oli hyvä valinta näihin kynsiin.


Mun mielestä nämä kynnet ovat tosi kauniit, tarpeeksi huomiota herättämättömät ja melkein jokaiseen tilanteeseen sopivat. Tykkäsin! :)

Käytetyt lakat:


25 kommenttia:

  1. On kyllä todella ihanat! Kauniit kynnet, ei liian tylsät, muttei kuitenkaan herätä huomiota liikaa, kuten sanoit itsekin. :)

    VastaaPoista
  2. On kyllä todella nätit! Nude lakat sopii tilanteeseen kuin tilanteeseen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Niin sopii, onneksi niistä vielä sattuu tykkäämään tosi paljon. :D

      Poista
  3. Mä tykkään näistä tosi paljon ♡ En osannutkaan ajatella, kuinka kivoilta noi origami-kuviot näyttää kynnellä ennen kuin näin ne nyt! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Mä ihastuin heti kun näihin tutustuin! Kaikki on niin nättejä kuvioita. ^_^

      Poista
  4. Ehkä yks mun lemppari nude! Kaunis kokonaisuus ja ihqu leima!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään tosta tosi paljon! :) Kiitos! :)

      Poista
  5. Nämä kyllä on upeat ja moneen tilanteeseen sopivat ^.^
    Mie ihastuin nyt tuohon laattaan, eli pakko laittaa tilauslistalle ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Kyllä se kannattaa hankkia, siinä on paljon ihania kuvioita!

      Poista
  6. Mä mietin näiden origamilaattojen hankkimista mutta en osannut yhtään nähdä kuvioita kynsillä. Jos nää näin nättejä on kynnellä niin mulla ja! Ihana nude ja ihanat koristelut. Just täydellisen rauhalliset kynnet <3.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä ainakin tarvitsen molemmat kaksi laattaa, on niissä sen verran ihanat kuviot! :D Kiitos! <3

      Poista
  7. Musta ja nude ovat kyllä pettämätön yhdistelmä. Toi Essence on mun ehdoton lempparinudeni, tosi nätti on näissäkin kynsissä ♥

    VastaaPoista
  8. Todella nätti lakkaus, ei tippaakaan tylsä vaan sellainen, mitä katselee mielellään, mutta sopii varmasti joka tilanteeseen :)

    Mä tilasin kanssa kaksi Origami laattaa, koska ne näytti ihanalle kuvissa, mutta laattojen saavuttua tuijottelin niitä ja mietin, että mihin mä niitä oikeesti tilausvaiheessa oon ajatellut käyttäväni :D sitten kun sain ekan laatan testiin, tajusin, että noi kuviot on oikeasti tosi kivoja ja varmasti jäävät käyttöön, pitää vaan vähän aina harkita miten noita kuvioita käyttää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)

      Joo, noissa joutuu vähän pähkäilemään miten kuvioita käyttää aina eri tilanteissa, mutta nuo on kyllä tosi kivoja laattoja! :)

      Poista
  9. Onpas tyylikkäät kynnet! Todella toimiva kokonaisuus, pakko tykätä ♥

    VastaaPoista
  10. So cool! What top coat do you use?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thanks! My top coat is Nail Pattern Boldness Digital Flash. :)

      Poista
  11. Onpa ihanat kynnet! Nuo laatat on jotain mitä oon etsinyt varastoihini jo pitkään, tarvitsen ne heti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :3 Mäkini ihastuin näihin heti kun nämä näin, kannattava ostos!

      Poista
  12. ihana yhdistelmä, tykkään ! <3

    VastaaPoista
  13. No voi vitsi, kuin kiva tuo origami tosiaan onkin kynsillä ^_^ Kaunista jälleen, kuten aina!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)