perjantai 4. marraskuuta 2016

Lokakuun kosmetiikat

Sissi mulle ehdotti, että ottaisin ostosyhteenvetoihin muunkin kosmetiikan mukaan, joten tässäpä on nyt sitten ensimmäistä kertaa listattuna ostoksia myös muustakin kuin kynsilakasta.

En ihan mene vannomaan, että jokainen ostettu purnukka päätyy blogiin, mutta yritän muistaa kirjata niitäkin ylös. Niitä kun ei ole tullut listattua niin se voi olla näin vanhalle vaikea muistaa ottaa nekin mukaan. :P

Lokakuun alussa mulle kotiutui Feeluniquen paketti. Olen käyttänyt reilun vuoden verran jo Urban Decayn legendaarista primeriä luomille, joten sitä piti saada lisää. On se hienoa, että UD:tä saa täältä kotimaastakin nykyään, mutta juuri tuota UDEPP:tä ei saa verkkokaupasta ostettua. Hiukan tulisi kalliiksi täältä perähikiältä lähteä ostamaan sitä lähimmästä myymälästä, joten pakko on turvautua vielä muihin verkkokauppoihin. UDEPP on mulla jokapäiväisessä käytössä, eikä se vielä ole kertaakaan pettänyt. 

 
Primerin lisäksi mun on ollut tarkoitus löytää itselleni meikin kiinnityssuihke. En oikein ole perehtynyt asiaan, mutta ostin kuitenkin UD:n Setting Sprayn (30ml) kokeiluun. Tämän pitäisi myös ehkäistä ihon kiiltoa, joten tämä jää nyt sitten kokeiluun. Vertailuja mun on tosi vaikea tehdä, sillä tämä on mun ensimmäinen tuote tuohon tarkoitukseen. Uskalsin kuitenkin ostaa tämän testiin, sillä hintaa tuotteella oli vähän reilu kymppi ja tästä nyt varmasti ehtii mielipiteen muodostaa ennen tuotteen loppumista.


Heti kättelyssä mua vain ihmetytti tuossa pakkauksessa tuplakorkki, mikä ihme tuossa on ideana?


Lopuksi vielä tuo Sigman sivellin, jonka laitoin tilauksen mukaan. Ilmaiset postarit sai 40 eurolla, joten järkevämpi oli ostaa jotain pientä mukaan, mielumminhan sitä tuotteen ottaa kuin maksaa postareita.

Sigman siveltimiä mulla ei ole aikaisemmin ollut, joten tämä on mulle ihan uusi merkki. Olen kuitenkin törmännyt tähän aikaisemmin jo, eikä tämä merkki käsittääkseni ole huonoimmasta päästä. Pääasiassa itse käytän Real Techniquesin siveltimiä ja tykkään niistä. Mä nyt olen tällainen tavallinen meikkaaja, joten ei mun kannatakaan panostaa mihinkään järjettömän hintaisiin siveltimiin. 

Tällainen pienempi pakko-ostos oli huulirasva, onnistun aina hukkaamaan omani ennen kuin saan käytettyä sen loppuun. Nyt kun ilmat ovat muuttuneet kylmemmiksi, ovat huuleni taas vailla kosteutusta. Tykkään tosi paljon Hurraw! -huulirasvoista, vai pitäisikö sanoa huulirasvasta, sillä oikeastaan mikään muu niistä ei iske kuin tämä lime. Tykkään siitä ihan älyttömästi ja tämä taitaa olla jo kolmas tällainen

Lähde

Kotiutui mulle kynsijuttujakin. 

Ostin pitkään himoitsemani Zoyan Urban Grunge -kokoelmasta kaksi lakkaa. Finley ja Alicia saivat rakastavan kodin luotani. 


Kaveri bongasi Kärkkäiseltä Essencen hyllyillä jotain uutta, vaikka nämä taitavat olla kesän kokoelmaa, mutta siitä huolimatta kaksi lakkaa päätyi luokseni. Näiden lisäksi ostin testiin Essencen valean luomivärin, sitä kun kuluu eniten silmämeikin pohjalla, joten se on aina sitten paleteista loppu. Tuotteet vasemmalta oikealle: Be Your Own Rainbow, Pink Parrot ja Queen of the Amazons. 

Eilin tuon Pink Parrotin olevan dupe China Glazen Tronica-kokoelman Hyper Hautelle, mutta sitä se ei onneksi ollut. Hyper Haute on aavistuksen enemmän violettiin taittava.

Tilasin myös Pretty Polishilta Cirquen The Facets -kokoelmasta muutaman lakan. En varmaan olisi näitä heti tilannut, mutta yksi lakoista ehti jo loppua kaupasta, joten mulle tuli hätä ostaa ne kolme jotka halusin. Smoky Quartz, Garnet ja Morganite olivat eniten mun mieleen.  


Ebaysta tilasin testiin vielä Seche Viven, ihan vain että pääsen kokeilemaan tuotakin.

 
Huh, siinäpä ne! Lokakuussa meni aika paljon rahaa kosmetiikkaan, mutta nyt mulla ei taaskaan ole sitten olemassa yhtään himotusta. 

Marraskuussa tuskin onnistuu päästä edullisemmin, sillä olen päättänyt kerrankin ostaa itselleni kosmetiikka-aiheisen joulukalenterin! Kateellisena olen vuosia seurannut muiden iloa, mutta nyt mä aion päästä itsekin iloitsemaan. Olen tehnyt aika paljon vertailuja ja olen tehnyt jo ennakkotilauksen kalenterista. Mutta en kerro mistä kalenterista, se jääköön vielä toistaiseksi salaisuudeksi, sillä teen kalenterista sitten oman postauksenkin. :)

18 kommenttia:

  1. Ihania lakkoja - Facetit tottakai mutta myös nuo Zoyat, joita olen itsekin katsellut sillä silmällä. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikki nuo on kyllä omistamisen arvoisia! :)

      Poista
  2. Uu, paljon kaikkea kivaa! Hei mistäs tilasit Zoyat? :) Tuntuu, että nykyisin ei ole oikein mitään budjettipaikkaa, mistä Zoyaa hankkia..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Satuin löytämään ne ebaysta kohtuulliseen hintaan, maksoivat yhteensä alle 25 euroa. Tässä on myyjän kaupan linkki: http://www.ebay.com/usr/extresport702?_trksid=p2060353.m2749.l2754

      Poista
  3. Olipas kiva, että tartuit haasteeseen:) Tässä oli kyllä vaikka mitä ihanaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, saahan tästä itsellekin hyvää listausta siitä mihin se raha oikeasti menee. :D

      Poista
  4. UDEPP on ihan parhautta! Mulla on se violettikorkkinen setting spray ja se ainakin toimii TODELLA hyvin, meikki pysyy "tuoreen" näköisenä paljon kauemmin kuin ilman sitä. Mutta mäkin olen ihmetellyt että mikä hiton virka tuolla tuplakorkilla on!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin on parhautta! Kyllä mäkin olen jo huomannut eron siihen, että käyttääkö suihketta vai ei, paljon pidempään se meikki pysyy! Mutta tuo tuplakorkki...?

      Poista
  5. Listaa vielä kokonaissumma ( niin ei itsellä ole niin huono omatunto ) :DD kivoja ostoksia, Finley just kynsillä ja on se vaan <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, pitää muistaa seuraavalla kerralla. Nopeasti arvioituna noiden saldo on noin 130€... Helpottiko? :D

      Poista
  6. Tosi kiva postaus tämä! Kiva että näkyy vähän muutakin kosmetiikkaa kuin lakkoja. :) Ei sillä etteikö lakat olisi suurin himotuksenaiheeni - pakko siis kysyä että mistä tilasit nuo Zoyat?! Tahtoo kans! :D
    Mä kans laitoin kaks kalenteria tilaukseen ja yhden sain. ;) Eniten kuitenkin odotan saapuvaksi Make Up Revolutionin kalenteria jonka tilauksen näpyttelin just äsken! ♥ Luulen, että tuun tykkäämään siitä tosi paljon. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! :) Tuossa ylempänä on linkki myyjästä, kai se vieläkin niitä myy, vaikka ne ei suoraan haulla löytyneetkään, mutta olivat kaupassa tarjolla.
      Mulle tuli just eilen illalla viesti et mun paketti on matkalla! ♥

      Poista
    2. Mulla on tuo silmämeikinpohjustaja ostamatta. Ptiää tosiaan ryhdistäytyä =)

      Poista
    3. Se on kyllä rahan arvoinen, vaikka se pieneksi tuotteeksi maksaakin aika paljon. Tosin eihän sitä paljon kerralla kulukaan. :)

      Poista
  7. Hei, kiva idea että otit mukaan muunkin kosmetiikan! Näitä on mielenkiintoista tutkia :) Pitäisköhän munkin lisätä meikit omiin höpinöihin? Tjaa-a, pitääkin miettiä :)

    Kerro hei sitten tarkemmin tuosta UD:n suihkeesta että miten pelitti kun olet tarkemmin tutustunut! Vaikka kommenttiin vastauksena jos et ihan postausta lähde kirjoittamaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ota säkin ihmeessä ne mukaan! :)

      Mä olen muistanut muutamia kertoja jopa käyttääkin tuota suihketta ja voin sanoa, että kyllä se pitää meikin kiinni huomattavasti paremmin kuin ilman sitä. Iltapäivällä töistä tullessa meikki on vielä siististi paikoillaan, kun normaalisti sitä vain huomaa meikkivoiteenkin vain kadonneen johonkin. :D

      Poista
  8. Mulla on ollut nyt pari viikkoa käytössä tuo sama urban decayn suihke ja en enää pärjäisi ilman :D Ihan huippu hyvä tuote! Meikki kestää hyvänä paljon kauemmin, eikä enää tarvi pelleillä puuteripaperin kanssa. Mä ihmettelin kanssa tuota tuplakorkkia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, onhan se kyllä rahanarvoinen tuote, ehdottomasti käytän jatkossakin! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)